Na Beogradskom sajmu od 23. do 26. februara biće održan 39. Međunarodni sajam turizma. U istom
terminu održavaju se još tri srodne manifestacije – 13. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA, 8. Međunarodni sajam vina BEOWINE i 13. Sajam suvenira „Posetite Srbiju“,
najavljeno je na konferenciji za medije održanoj 14. februara tačno u podne u
prostoru Beogradskog sajma.
Pod sloganom „Uživajte na vreme!“, u šest izložbenih hala predstaviće se više od
1.100 izlagača iz 56 zemalja – Grčke, Egipta, Makedonije, Crne Gore, Hrvatske,
Turske, Slovenije, Bugarske, ali i Indije, Mađarske, Tunisa, Nemačke…
Pomoćnica ministra trgovine i
turizma Srbije Renata Pindžo
izjavila je na konferenciji za novinare da će dve velike zemlje, Rusija i Kina,
prvi put predstaviti svoju turističku ponudu na tržištu Srbije, što je značajno
jer se na taj način povećava prepoznatljivost Srbije na tim tržištima.
Podsetila je da je 2016. godina bila rekordna za turizam i da je zabeleženo za
2,75 miliona poseta i 7,5 miliona noćenja.
Dodala je i da je interesovanje za vaučere za podsticaj domaćeg turizma
veće ove godine za 58 odsto i pozvala građane da se što pre prijave. S obzirom
na još bolju i raznovrsniju ponudu, nada se da će biti nadmašen i
prošlogodišnji broj posetilaca Sajma turizma – a bilo ih je 72 hiljade.
Na ovogodišnjem Sajmu turizma posetioci
će imati priliku da upoznaju i regione Ruske Federacije. Ovogodišnji učesnici
su najznačajnije turističke agencije, savezi i organizacije, hoteli, turistički
centri, vazduhoplovne kompanije, međunarodni tur-operatori.
Marija Labović, direktorka
Turističke organizacije Srbije kaže:
„Naš nastup na Sajmu turizma je
specifičan jer se poklapa sa početkom kampanje namenjene domaćim turistima.
Pored toga što smo ponosni na porast broja domaćih turista, pratimo i svetske
trendove – uvodimo nove tehnologije i aplikacije u cilju što boljeg
predstavljanja naših turističkih potencijala. Na samom štandu imaćemo
„virtuelni kutak“, u kome će posetioci moći da dočaraju različite destinacije.
Posebno bih istakla „Audio vodič
kroz Srbiju“, koji je bio namenjen tranzitnim turistima, ali se ispostavilo da
je vrlo koristan za sve. Posle brošure, napravljen je i film „52 vikenda u
Srbiji“, kao i brošura „52 ukusa“. Na Sajmu ćemo predstaviti i „Katalog seoskih
turističkih domaćinstava“ i redizajniranu turističku kartu Srbije. Zajedno sa
Ministarstvom turizma posetiocima ćemo detaljno objašnjavati kako da dođu do
svojih vaučera za letovanje u Srbiji. TOS je i organizator 13. Sajma suvenira
„Posetite Srbiju“.“
Ekskluzivne sajamske cene i
popusti od 5 do 50 odsto odavno su postali tradicija beogradskog Sajma turizma.
Izlagači su pripremili najrazličitije aranžmane – od onih prikladnih za
porodična putovanja, putovanja za mlade, odlazaka na daleke destinacije, preko
„first minute“ ponuda za letnji odmor, a tu su i dalje i aranžmani za tekuću
zimsku sezonu, odmori i oporavak u banjama i na planinama, uvek aktuelni spa
vikendi, egzotične destinacije, city break ponude i kongresna dešavanja.
Miodrag Popović, direktor
Turističke organizacije Beograda izjavio je:
„Očekujem da će ova
manifestacija, koju smo svi zajedno pripremili, imati i najveći broj posetilaca
do sada. Jedan od segmenata kroz koje ćemo se predstaviti je prezentacija onoga
što je turistički proizvod Beograda, a ne turistički potencijal. Naš slogan je
„Beograd u kome još niste bili“. Pripremili smo i predstavljanje brojnih
beogradskih opština, koje su sve specifične i imaju svoje proizvode, zatim
ustanova kulture, „gradova prijatelja“…
Postoji potreba povezivanja
regiona, jer i mi očekujemo, na primer, kineske goste u narednom periodu, ali
Beograd je i do sada bio izuzetno posećen grad. Najbolji primer su podaci
napravljeni dva dana pre Nove godine – u tri centralne gradske opštine bilo je
popunjeno 98 odsto kapaciteta, a mereno na nivou grada – 99 odsto.“
Pored izlagačkog dela, kroz bogat
prateći program učesnici Sajma promovisaće brojne festivale, manifestacije i
važne događaje, kao i najznačajnije potencijale i planove svojih aktivnosti –
prezentacije, promocije, konferencije, degustacije. Zahvaljujući kosmopolitskom
duhu, Sajam turizma podjednako je privlačan i za poslovne posetioce i za
najširu publiku.
Nikola Andrić, rukovodilac Službe
organizacije projekata na Beogradskom sajmu zaključuje:
„Nije dovoljno samo da se
zahvalim predstavnicima Ministarstva turizma, TOB-a, TOS-a i Nacionalne
turističke organizacije Crne Gore. Vredno smo radili godinu dana i zajedno smo
napravili Sajam turizma, u kome će posetioci imati priliku da uživaju od 23.
februara. Takođe, nisu ključna ni ta četiri sajamska dana, oni predstavljaju
samo mali „show room“, ključno je svih 365 dana – od jedne do druge
manifestacije.“
Sajam se za posetioce svakog dana
otvara u 10 časova, jedino se razlikuje kraj radnog vremena – na dan otvaranja Sajam će raditi do 18 časova, drugog i trećeg dana sat duže – do 19 časova, a na dan završetka manifestacije hale će
biti otvorene do 17 časova.
Cena pojedinačnih ulaznica je 300 dinara, a za grupne posete ulaznice
koštaju 200 dinara. Parking se plaća
200 dinara na sat.
Нема коментара:
Постави коментар