Najveća turističko – privredna manifestacija u ovom delu Evrope, 39. Međunarodni beogradski sajam turizma,
završen je u fantastičnoj atmosferi za sve učesnike i mnogobrojne posetioce.
Obeležen novim rekordima,
događaj je opravdao lidersku poziciju u regionu i uspešno nastavio
trend rasta u svim parametrima:
broja učesnika - izlagača i zemalja koje su nastupile, organizacionog,
sadržajnog i biznis aspekta, poslovnih susreta i ugovorenih poslova
tokom sajma, ali i broja posetilaca.
Mereno brojem posetilaca, ovogodišnji Sajam turizma
najuspešniji je u svojoj istoriji – obišlo ga je 74.762 ljudi, što je novi
rekord u poseti.
Na dan otvaranja manifestaciju je posetilo 31 odsto više
posetilaca u odnosu na prošlu godinu, a u brojkama to je skoro tri hiljade
posetilaca više u odnosu na prošlogodišnji prvi dan najveće turističke smotre u
regionu.
Kao
nosilac razvoja turizma na našim prostorima, manifestacija je na
sveobuhvatan način predstavila i sagledala sve aspekte turističke
privrede organizujući
tradicionalno u isto vreme i Sajam hotelsko - ugostiteljske
opreme HORECA OPREMA, Sajam vina BEOWINE, ove godine na većem izlagačkom
prostoru i sa većim brojem učesnika i izlagača, kao i Sajam suvenira.
Sajam
je etablirao novi trend u svetu turizma - da se turističke destinacije
objedinjuju u jednu zajedničku turističku ponudu u cilju što efektnijeg
osvajanja novih tržišta i povećanja turističkog
prometa i broja turista.
Rekordni
broj izlagača i posetilaca iz svih delova sveta potvrđuje regionalni i
međunarodni karakter ovog centralnog turističkog događaja.
U šest hala Beogradskog sajma više od 1100 izlagača iz 56 zemalja sveta predstavilo je turističku ponudu, kulturu i
običaje, vina i specijalitete kojim očaravaju turiste i goste.
Prvi put na Sajmu turizma udruženo su nastupili regioni Ruske Federacije i Kineska Nacionalna turistička agencija sa sedištem
u Budimpešti
i primarni cilj Srbije u budućnosti biće turistički osvojiti Rusiju i
Kinu. Premijer je naglasio da je Srbija prošle godine imala 13 %
turista više, te
se turizmu kao privrednoj grani sada daje poseban značaj.
Tokom Sajma turizma potpisano je nekoliko sporazuma o saradnji i sklopljen značajan broj poslovnih dogovora i aranžmana.
Sajam
turizma pozicionirao je Srbiju kao značajnu turističku destinaciju i
jedinstveni kutak Evrope sa velikim prirodnim potencijalima, kulturnim
bogatstvom i dragocenim etnološkim nasleđem. Na
sveobuhvatan i kvalitetan način predstavljeni su turistički kapaciteti
Srbije i veliki potencijal za razvijanje u budućnosti, privlačenje sve
većeg broja inostranih turista, ali i zadržavanje domaćih turista u
svojoj zemlji.
Sacen International - Međunarodni turistički savez je one najbolje nagradio Zlatnim medaljima za najbolji nastup. Stručni žiri Međunarodnog centra za razvoj turizma i ugostiteljstva dodelio je kompaniji Fly Fly Travel Zlatnu medalju za najbolji nastup na sajmu u kategoriji turističkih agencija.Osim popusta i turističkih ponuda, posetioci ovog štanda imali su prilike da posmatraju specijalne plesne nastupe.
Pored Fly Fly Travel-a, prestižne Zlatne povelje dodeljene su i: Sloveniji, kao najboljoj turističkoj destinaciji; Vinariji Jeremić, kao najboljoj vinariji; MK Mountain Resortu Kopaonik u kategoriji hotelijerstva, kao i Kalemegdanskoj terasi, Beograd u kategoriji restorana.
Sacen International već godinama se trudi da prepozna i nagradi profesionalno poslovanje i inovativnost u sferi ugostiteljsko-turističkog biznisa, a Fly Fly Travel je dvostruki dobitnik njihove nagrade Zlatno srce za najbolju turističku agenciju. Svečana dodela priznanja održana je na štandu kompanije Fly Fly Travel u Hali 1, najvećem na celom sajmu.
Sacen International - Međunarodni turistički savez je one najbolje nagradio Zlatnim medaljima za najbolji nastup. Stručni žiri Međunarodnog centra za razvoj turizma i ugostiteljstva dodelio je kompaniji Fly Fly Travel Zlatnu medalju za najbolji nastup na sajmu u kategoriji turističkih agencija.Osim popusta i turističkih ponuda, posetioci ovog štanda imali su prilike da posmatraju specijalne plesne nastupe.
Pored Fly Fly Travel-a, prestižne Zlatne povelje dodeljene su i: Sloveniji, kao najboljoj turističkoj destinaciji; Vinariji Jeremić, kao najboljoj vinariji; MK Mountain Resortu Kopaonik u kategoriji hotelijerstva, kao i Kalemegdanskoj terasi, Beograd u kategoriji restorana.
Sacen International već godinama se trudi da prepozna i nagradi profesionalno poslovanje i inovativnost u sferi ugostiteljsko-turističkog biznisa, a Fly Fly Travel je dvostruki dobitnik njihove nagrade Zlatno srce za najbolju turističku agenciju. Svečana dodela priznanja održana je na štandu kompanije Fly Fly Travel u Hali 1, najvećem na celom sajmu.
Srbija
je predstavljena kroz brojne programe i prezentacije kao zemlja pogodna
za investicije, poslovne susrete, kongrese i seminare, ali i za
obilazak, odmor, rekreaciju i oporavak, sport i adrenalinske
avanture, šoping i zabavu.
Turistička organizacija Srbija u hali 4 Beogradskog sajma na najlepši način je posetiocima i inostranim gostima prezentovala
ono najbolje i najukusnije sa ovih prostora kroz film „52 vikenda u Srbiji“,
mobilnu aplikaciju
„Audio vodič kroz Srbiju“, brošuru „52 ukusa Srbije“, redizajniranu Turističku kartu Srbije, kao i
Katalog seoskih turističkih domaćinstava.
Turistička organizacija Beograda predstavila je kreativni
duh prestonice, city break ponude, festivalska i kongresna dešavanja kao i nove
načine razgledanja Beograda - razgledanja iz vazduha - helikopterom.
Atraktivna manifestacija posetiocima je pružila jedinstvenu
mogućnost da ostvare ekskluzivne sajamske pogodnosti i na vreme bukiraju letnje
aranžmane.
Beograd je bio turistički centar sveta i grad kosmopolitskog
duha tokom četiri sajamska dana, što je uz brojne prateće događaje, promocije,
prezentacije i konferencije... rezultiralo velikom pažnjom javnosti i
predstavnika medija za Sajam turizma.
Akreditovano je oko 1000 novinara, među njima i veliki broj
iz inostranstva: Ruske Federacije, NR Kine, Irana, Kanade, Australije, Italije,
Holandije, Nemačke, Crne Gore, Hrvatske,
Bosne i Hercegovine, Slovenije, Makedonije, Mađarske, Bugarske,
Slovačke, Rumunije, Republike Srpske...
Нема коментара:
Постави коментар