Mesto održavanja: oko
15.000 kvadratnih metara izložbenog prostora u Halama 1, 1a, 2, 3 i Hali 4
Beogradskog sajma
Termin: od 18. do 21.
februara 2016. godine
Svečano otvaranje
manifestacija je u četvrtak, 18. februara 2016. u 11 časova na Galeriji Hale 4
Beogradskog sajma.
Radno vreme: četvrtak,
18. februar od 10 do 18h,
petak 19. i subota 20.
februar od 10 do 19h i
nedelja 21. februar od
10 do 17h
Ulaznice: cena
pojedinačne ulaznice je 300 dinara, a za grupne posete 200 dinara.
Cena parkinga je 200
dinara na sat.
Sajam turizma na Beogradskom
sajmu je najveća i najznačajnija turistička manifestacija u zemlji i
jugoistočnoj Evropi.
Simbol turističkog predstavljanja
u regionu i nezaobilazna polazna tačka za turističke radnike i posetioce, sajam
uz visok profesionalni nivo u poslovanju, zadovoljavajući potrebe svih
učesnika, ostvaruje svoje ciljeve privlačeći sve veći broj izlagača i
posetilaca.
Regionalni i međunarodni karakter
Sajma turizma potvrđuje činjenica da sve veći broj izlagača i posetilaca dolazi
iz svih delova sveta u želji da prisustvuju jedinstvenom događaju koji na
jednom mestu okuplja ljude sa zajedničkim interesovanjima.
Kao mesto direktnih susreta i
globalne turističke ponude, opravdava mesto među vodećim savremenim,
komercijalnim sajmovima turizma u svetu i ostvaruje značajne rezultate u broju
ugovorenih poslova tokom održavanja manifestacije.
Najveće turističke organizacije,
agencije, turoperatori, hoteli, planinski centri, banje, jezera, gradovi,
regije i zemlje sa svih kontinenata posetiocima manifestacije ponudiće
aranžmane za predstojeću turističku sezonu.
Više od 1153 izlagača iz 55
zemalja sveta ponudiće svoje turističke aranžmane za predstojeću sezonu, ali i
druga putovanja za odmor, zabavu, rehabilitaciju, avanturu... Posetioci sajma
imaće priliku da na jednom mestu dobiju sve informacije o aktuelnoj turističkoj
ponudi, od najpovoljnijih first minute ponuda, preko ideja za predstojeću
letnju sezonu, premijernih programa, aktuelnih spa vikend ili city break
ponuda, egzotičnih destinacija i gradova, luksuznih destinacija i hotela,
specijalnih party putovanja, poslovnih centara i kongresnih desavanja, ali i
ski aranžmana u ovoj sezoni. U ponudi ovogodišnjeg sajma tradicionalno su i
domaće destinacije i znamenitosti Srbije, kapaciteti domaćih hotela i
odmarališta.
Izlagači na Sajmu turizma
tradicionalno spremaju posebne sajamske cene niže i do 40 odsto uz ekskluzivne
pogodnosti za zaljubljenike u putovanja.
Uz stalno nastojanje da unapredi
komercijalni aspekt sajma - prodaju turističkih aranžmana i najefektniju
prezentaciju ponude izlagača, organizacija beogradskog Sajma turizma kontinuirano
je usmerena na jačanje poslovne posete, unapređenje poslovnih susreta i
međusobnih kontakata izlagača i učesnika manifestacije. U direktnom kontaktu i
poslovnim razgovorima, kroz razmenu ideja podstiču se različiti oblici
zajedničke saradnje među profesionalcima koji dugi niz godina uspešno posluju u
turizmu.
Jedan od najvažnijih ciljeva
manifestacije je predstavljanje Srbije, potencijala i prirodnih resursa,
kulturnog bogatstva i primamljivih turističkih destinacija sa bogatim i
raznovrsnim sadržajima za odmor, zabavu, zdravstveni oporavak, sport,
rekreaciju, avanturu...
Sa ciljem da učestvuje u
razvijanju i jačanju potencijala privredne grane turizma i ugostiteljstva u
Srbiji, sajam promoviše najnovije trendove i zbivanja u međunarodnoj
turističkoj industiji i podržava veštine savremenog marketinga i promocije.
Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma
turizma je Slovenija. Po drugi put postignut ovaj vid partnerstva deo je
prepoznavanja potencijala za razvijanju saradnje i unapređenju ekonomskih
odnosa naših zemalja.
Pod sloganom “ZELENA. AKTIVNA.
ZDRAVA.” u Hali 1 predstaviće se zelena zemlja u srcu Evrope koja očarava svojom
raznolikošću.
Brojna skijališta čine je
nadaleko poznatom za sportski turizam. „Sa prirodom do zdravlja“ moto je koji
povezuje 15 slovenačkih termi, a primorski gradovi i kapaciteti za kongresni
turizam pružaju brojne mogućnosti za poslovne ljude, porodice, ali i ljubitelje
aktivnog odmora tokom svih godišnjih doba.
U Hali 1 smeštene su turističke
agencije, inostrane turističke organizacije, zemlja partner Slovenija,
inostrani izlagači, nacionalne avio kompanije. Deo ovog programa biće i u Hali
1a.
U Hali 2 na nivou a, osim
turističkih agencija, svoju poslovnu ponudu predstaviće osiguravajuće kuće,
fakulteti i više škole iz oblasti turizma i ugostiteljstva.
Hala 3 rezervisana je isključivo za ponudu domaćih
turističkih agencija, a u Hali 3a smešten je Sajam suvenira.
U Hali 4 predstaviće se domaći turizam – planine, banje,
jezera, salaši, turističke organizacije Srbije, Beograda, Vojvodine i drugih
regiona, gradova i opština.
- 38. MEĐUNARODNI SAJAM TURIZMA
- 12. MEĐUNARODNI SAJAM OPREME
- ZA HOTELIJERSTVO I UGOSTITELJSTVO HORECA
- 7. SAJAM VINA BEOWINE
- 12. SAJAM SUVENIRA „POSETITE SRBIJU“
Informacije o Sajmu turizma, za
lakše snalaženje posetilaca, biće dostupne putem android aplikacije.
Zemlje učesnice: Države koje na
Sajmu turizma u Beogradu tradicionalno promovišu svoje atraktivne destinacije
su: Grčka, Egipat, Makedonija, Crna Gora, Hrvatska, Turska, Slovenija,
Bugarska, ali i daleki Brazil, Indonezija...
Prvi put ove godine turističke
potencijale predstaviće Namibija, destinacija koja obiluje mestima i prizorima
koji turistima oduzimaju dah i Malezija, zemlja bogate kulturne, fascinantne
geografske raznolikosti i neukroćene prirode, egzotičnih vrsta biljaka i
životinja i mnogobrojnih turističkih atrakcija.
Prateći program
Pored izlagačkog dela i ove
godine Turističke organizacije će promovisati brojne festivale, manifestacije i
važne događaje kao i najznačajnije potencijale i planove svojih aktivnosti.
Prezentacije, promocije,
konferencije, prateći programi i kosmopolitski duh koji prestonicu Srbije -
Beograd, Beogradski sajam i Sajam turizma svakog februara učine centrom sveta
tokom 4 sajamska dana, rezultiraju i velikim interesovanjem javnosti i predstavnika
medija za ovu manifestaciju.
U prošloj godini isrorišćeno je 14 hiljada vaučera za odmor u zemlji te je Ministarstvo trgovine i turizma u tu srvhu za ovu godinu pripremilo 230 miliona dinara, što u vaučerima iznosi 50 hiljada. Stoga navalite dok ne nestane, isplati se!
U prošloj godini isrorišćeno je 14 hiljada vaučera za odmor u zemlji te je Ministarstvo trgovine i turizma u tu srvhu za ovu godinu pripremilo 230 miliona dinara, što u vaučerima iznosi 50 hiljada. Stoga navalite dok ne nestane, isplati se!
Turistička organizacija Srbije na
domaćem i inostranom tržištu promoviše celinu turističke ponude naše zemlje, a
uz to se svake godine posebno promoviše određena tema. Tema za tekuću godinu je
„Dunav i vodeno blago Srbije“. Posebna pažnja biće posvećena 160. godišnjici
rođenja velikog srpskog naučnika Nikole Tesle.
Pod sloganom „Taste Serbia“,
nedelja 21. februar, osmišljen je kao gastronomski dan i sveobuhvatna
prezentacija Srbije i Beograda u hali 4 Beogradskog sajma. Tada će posetioci
svim čulima uživati u ukusima i mirisima gastronomske ponude svih krajeva
Srbije, kao i beogradskih opština u okviru zajedničkog nastupa.
Turistička organizacija Srbije
tradicionalno će na svom štandu organizovati kviz za posetice „Koliko poznaješ
Srbiju“, kroz srpsko izdanje popularne društvene igre MONOPOLY, a koja će se
promovisati u celom svetu, uz nagrade najuspešnijima. Iz sadržajnog programa
izdvajamo promociju vaučera za odmor u Srbiji uz prisustvo JP ,,Pošta Srbije“
na štandu TOS-a, kao i promociju internet sajta i mobilne aplikacije „52
vikenda u Srbiji“.
Turistička organizacija Beograda
promovisaće bogatu turističku ponudu Beograda koja se kontinuirano unapređuje.
Već afirmisana poslovna „city break“ destinacija, Beograd je privlačan za
investicije, kongrese i seminare, kao i grad kulture, sporta, dobre energije,
šopinga i zabave.
Četiri sajamske manifestacije
koje se održavaju od 18. do 21. februara na Beogradskom sajmu biće idelna
prilika za susrete poslovnih ljudi u turističkom i hotelskom biznisu, kao i
proizvodnji i degustaciji vrhunskih vina u ovom delu sveta, ali i prilika za
posetioce da iskoriste ekskluzivne sajamske pogodnosti i odaberu destinaciju za
putovanje i odmor, ali i najbolje vino ovog podneblja.
Нема коментара:
Постави коментар