Pored zemalja koje su
tradicionalno prisutne na Sajmu turizma u Beogradu, ove godine prvi put će se
predstaviti Namibija i Malezija. U hali 1 na impozantnom izlagačkom prostoru
predstaviće se turistički potencijali i aranžmani za posetu ovih dalekih i
egzotičnih destinacija.
Namibija, jedna od najmlađih
država u najstarijoj pustinji na svetu koja se prostire obalom Atlantskog
okeana, obiluje mestima i prizorima koji turistima oduzimaju dah. Turizam je
jedan od temelja privrede Namibije, a ekoturizam nudi pogled na netaknutu prirodu
i jedinstven doživljaj za putnike. Brojne i raznolike ponude u divljinama
zemlje nude mogućnosti za sportski lov, ekstremne sportove poput skydivinga,
surfovanje po dinama i off-road vožnje.
Malezija, sa epitetom “Istinsko
lice Azije’’, zemlja je fascinantne kolonijalne istorije, bogate kulturne i
geografske raznolikosti, neukroćene prirode, egzotičnih vrsta biljaka i
životinja. U turističke atrakcije spadaju: nacionalni parkovi,
Naučno-istraživački centar, kao i mnogobrojne destinacije za ronjenje.
Najveći turistički događaj u
zemlji i jugoistočnoj Evropi, 38. Međunarodni sajam turizma u Beogradu, održaće
se pod sloganom „Gde još niste bili?“ od 18. do 21. februara na Beogradskom
sajmu. Događaj je jedinstvena prilika da se premijerno sagledaju turistički
aranžmani za predstojeću sezonu i dobiju najaktuelnije informacije globalne
turističke privrede.
U šest hala Beogradskog sajma
okupiće se više od 1153 izlagača iz 53 zemlje sveta i najveće domaće i
inostrane turističke organizacije, agencije, turoperateri, avio kompanije,
predstavnici hotela, planinskih centara, banja, jezera, gradova, regija i
zemalja sa svih kontinenata.
Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma
turizma je Slovenija, koja će pod sloganom "ZELENA. AKTIVNA. ZDRAVA."
predstaviti svoju raznolikost koja očarava turiste: razvijene planinske centre,
primorske gradove, čuvene termalne banje i kapacitete za kongresni turizam koji
pružaju brojne mogućnosti za poslovne ljude, porodice, ali i ljubitelje
aktivnog odmora tokom svih godišnjih doba.
Istovremeno sa Sajmom turizma
organizuju se još tri manifestacije: 12. Međunarodni sajam opreme za
hotelijerstvo i ugostiteljstvo HORECA, 7. Sajam vina BeoWine i 12. Sajam
suvenira. Četiri sajamske manifestacije
su idelna prilika za susrete poslovnih ljudi u turističkom i hotelskom
biznisu, kao i proizvodnji i degustaciji
vrhunskih vina u ovom delu sveta, ali i šansa za posetioce da iskoriste
ekskluzivne sajamske pogodnosti i odaberu destinaciju za putovanje i odmor, ali
i najbolje vino ovog podneblja.
Radno vreme sajma: četvrtak, 18. februar od 10 do 18h, petak 19.
i subota
20. februar od 10 do 19h i
nedelja, 21. februar od 10 do 17 h.
Cena pojedinačne ulaznice je 300 dinara.
Нема коментара:
Постави коментар