Jedinstveni događaj
globalne turističke ponude, pod sloganom „Leto
je bliže nego što mislite“, održaće se od 21. do 24. februara 2019. godine u sedam hala Beogradskog sajma. Za ovaj veliki događaj stoej učešće je već
prijavilo oko 400 izlagača i suizlagača.
Na
B2B portalu za sada su registrovani izlagači iz 22 zemlje, a najveće
interesovanje poslovnih posetilaca je zabeleženo iz Tunisa, Poljske,
Švajcarske, Slovenije, Italije, Srbije i regiona…
Izuzetan multimedijalni događaj kosmopolitskog duha
Četiri sajamske manifestacije u četiri sajamska
dana, od 21. do 24. februara 2019. godine, jedinstvena su prilika za susrete
poslovnih ljudi u turističkom i hotelskom biznisu. Uz
celodnevne stručne i prateće programe, manifestacija obiluje aktuelnim temama
za sve turističke poslenike, ugostitelje, hotelijere, ali i posetioce. Prezentacije
na štandovima, demonstracije ugostiteljskih veština na najmodernijoj opremi,
kao i degustacije proizvoda, čine ovaj događaj primamljivim za sve učesnike.
Ekskluzivne sajamske pogodnosti, odabir destinacija za
putovanje i odmor, ali i degustacija najboljih vina, rakije, pića i
specijaliteta ovog podneblja, očekivano će i ove godine privući više od 75
hiljada posetilaca.
Zemlja partner
ovogodišnjeg Sajma turizma je Bugarska, zemlja izuzetno privlačna za
turiste, nudi mogućnosti za provod i odmor tokom cele godine - leto za uživanje
na peščanim plažama Crnog mora, zimu za ski sportove na poznatim skijalitštima
kao što su Borovec ili Bansko, a preko godine obilazak kulturno-istorijskih
znamenitosti i neizostavni šoping u Sofiji i drugim gradovima.
Uveden je poslovni B2B portal namenjen registraciji kako izlagača,
tako i poslovnih posetilaca i njihovom međusobnom umrežavanju. Poziv da se prijave na B2B portal otvoren i za medije koji ovim putem
mogu da zakazuju sastanke i intervjue sa učesnicima i gostima sajma.
Sajam turizma - Pokretač jačanja svih grana
turizma i ugostiteljstva u Srbiji i regionu
Organizovanjem
jedne od najuspešnijih manifestacija u zemlji i regionu, Beogradski sajam
objedinjuje i promoviše sve grane turističke privrede, jer se uz Sajam turizma
istovremeno odvijaju još tri manifestacije koje rastu svake godine po obimu i
broju učesnika:
10. Međunarodni sajam vina BeoWine, 15. Međunarodni sajam
hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA i 15. Sajam
suvenira “Posetite Srbiju“.
Do sada se za učešće na BeoWine-u prijavilo oko
50 izlagača i 100 suizlagača iz Srbije, Bugarske, Turske, Poljske, Hrvatske,
Slovenije, Republike Srpske, Poljske, Italije, a očekuju se potvrde iz
Austrije, Porugalije i Španije.
Više
Vesti sa Sajma turizma:
Beogradski
sajam dobitnik "Turističkog cveta"
Više
Beogradski sajam dobitnik je "Turističkog
cveta", najprestižnije nagrade u svetu turizma koju dodeljuje nacionalna
turistička organizacija Srbije TOS. Na dodeli 34. Turističkog cveta, Beogradski
sajam je u oštroj konkurenciji nagrađen za organizaciju i doprinos razvoju,
unapređenju i promociju turizma na autentičan i kreativan način, kao i
podizanje kvaliteta turističkih usluga.
Više
Personalizovani programi lojalnosti
Više
Programe lojalnosti nude sve globalne firme, a najnovija
istraživanja pokazuju da putnici traže da budu personalizovani.
Više
Raste broj solo putnika
Više
Broj solo putnika je u porastu, a klasična
letovanja su u padu, piše u najnovijem istraživanju "Holiday Habits
Report". Istraživanje je sprovedeno među britanskim turistima, a pokazalo
je da su se u poslednjih godinu dana promenili trendovi putovanja.
Više
Medijski partneri
manifestacije: Russian Travel Digest, Travel Daily News, Turistički svet, TU
magazin, InHoreca, InHotel, Color Press Group - Magazin Hoteli&Restorani, Adria Media Group, BelGuest, Place2Go, FTNnews.com, RusTourismNews.com, Srbija koju volim, magazin Caffe Montenegro, magazin SEEbtm
Sve detalje
o manifestaciji i dešavanjima potražite na sajtu www.beogradskisajamturizma.com
Нема коментара:
Постави коментар