четвртак, 20. децембар 2018.

41. Međunarodni beogradski sajam turizma na Beogradskom sajmu-Nezaboravan sajamski turistički doživlja




Jedinstveni događaj globalne turističke ponude, pod sloganom „Leto je bliže nego što mislite“, održaće se od 21. do 24. februara 2019. godine u sedam hala Beogradskog sajma. Za ovaj veliki događaj stoej učešće je već prijavilo oko 400 izlagača i suizlagača.

Na B2B portalu za sada su registrovani izlagači iz 22 zemlje, a najveće interesovanje poslovnih posetilaca je zabeleženo iz Tunisa, Poljske, Švajcarske, Slovenije, Italije, Srbije i regiona…

Izuzetan multimedijalni događaj kosmopolitskog duha 


Četiri sajamske manifestacije u četiri sajamska dana, od 21. do 24. februara 2019. godine, jedinstvena su prilika za susrete poslovnih ljudi u turističkom i hotelskom biznisu. Uz celodnevne stručne i prateće programe, manifestacija obiluje aktuelnim temama za sve turističke poslenike, ugostitelje, hotelijere, ali i posetioce. Prezentacije na štandovima, demonstracije ugostiteljskih veština na najmodernijoj opremi, kao i degustacije proizvoda, čine ovaj događaj primamljivim za sve učesnike.

Ekskluzivne sajamske pogodnosti, odabir destinacija za putovanje i odmor, ali i degustacija najboljih vina, rakije, pića i specijaliteta ovog podneblja, očekivano će i ove godine privući više od 75 hiljada posetilaca.

Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma turizma je Bugarska, zemlja izuzetno privlačna za turiste, nudi mogućnosti za provod i odmor tokom cele godine - leto za uživanje na peščanim plažama Crnog mora, zimu za ski sportove na poznatim skijalitštima kao što su Borovec ili Bansko, a preko godine obilazak kulturno-istorijskih znamenitosti i neizostavni šoping u Sofiji i drugim gradovima.


Uveden je poslovni B2B portal namenjen registraciji kako izlagača, tako i poslovnih posetilaca i njihovom međusobnom umrežavanju. Poziv da se prijave na B2B portal otvoren i za medije koji ovim putem mogu da zakazuju sastanke i intervjue sa učesnicima i gostima sajma.

Sajam turizma - Pokretač jačanja svih grana turizma i ugostiteljstva u Srbiji i regionu
Organizovanjem jedne od najuspešnijih manifestacija u zemlji i regionu, Beogradski sajam objedinjuje i promoviše sve grane turističke privrede, jer se uz Sajam turizma istovremeno odvijaju još tri manifestacije koje rastu svake godine po obimu i broju učesnika:


 



Do sada se za učešće na BeoWine-u prijavilo oko 50 izlagača i 100 suizlagača iz Srbije, Bugarske, Turske, Poljske, Hrvatske, Slovenije, Republike Srpske, Poljske, Italije, a očekuju se potvrde iz Austrije, Porugalije i Španije. 


Više



Vesti sa Sajma turizma:



Beogradski sajam dobitnik "Turističkog cveta"  

Beogradski sajam dobitnik je "Turističkog cveta", najprestižnije nagrade u svetu turizma koju dodeljuje nacionalna turistička organizacija Srbije TOS. Na dodeli 34. Turističkog cveta, Beogradski sajam je u oštroj konkurenciji nagrađen za organizaciju i doprinos razvoju, unapređenju i promociju turizma na autentičan i kreativan način, kao i podizanje kvaliteta turističkih usluga. 


Više

Personalizovani programi lojalnosti



Programe lojalnosti nude sve globalne firme, a najnovija istraživanja pokazuju da putnici traže da budu personalizovani.
  
 Više
Raste broj solo putnika 


Broj solo putnika je u porastu, a klasična letovanja su u padu, piše u najnovijem istraživanju "Holiday Habits Report". Istraživanje je sprovedeno među britanskim turistima, a pokazalo je da su se u poslednjih godinu dana promenili trendovi putovanja. 


Više

Medijski partneri manifestacije: Russian Travel Digest, Travel Daily News, Turistički svet, TU magazin, InHoreca, InHotel, Color Press Group - Magazin Hoteli&Restorani, Adria Media Group, BelGuest, Place2Go, FTNnews.com, RusTourismNews.com, Srbija koju volim, magazin Caffe Montenegro, magazin SEEbtm

Sve detalje o manifestaciji i dešavanjima potražite na sajtu www.beogradskisajamturizma.com


Нема коментара:

Постави коментар