Pod sloganom „Leto je bliže nego što mislite“ na Beogradskom
sajmu će se od 21. do 24. februara 2019. godine održati 41. Međunarodni
beogradski sajam turizma.
Najveća i najznačajnija turistička manifestacija u zemlji i
jugoistočnoj Evropi svakog februara uspešno promoviše najnovije trendove i
zbivanja u međunarodnoj turističkoj industriji, nove koncepte i mogućnosti za
putovanja i otvara nove perspektive u razvoju turističkog biznisa. Događaj je
simbol turističkog predstavljanja za sve učesnike turističke privrede i
pokretač jačanja svih grana turizma i ugostiteljstva u Srbiji i regionu.
U halama Beogradskog sajma predstaviće se najznačajnije
turističke agencije, savezi i organizacije, hoteli, turistički centri,
vazduhoplovne kompanije, međunarodni tur-operatori, i posetiocima ponuditi
first minute aranžmane za predstojeću turističku sezonu.
Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma turizma je Bugarska,
zemlja čiji je turizam u procvatu, a grad Plovdiv jedna od prestonica kulture u
2019. godini. Srbija i Bugarska ovim partnerstvom nastavljaju da unapređuju
inače blisku turističku saradnju.
Najveća turistička manifestacija u jugoistočnoj Evropi:
- 1.200 izlagača
- 800 domaćih izlagača u okviru programa „Srbija na jednom mestu”
- 300 inostranih izlagača iz 50 zemalja
- 12.500 poslovnih posetilaca
- 1.000 novinara iz zemlje i regiona
- 70.000 posetilaca
- do 50% popusta na prodaju aranžmana
- 15. Sajam ugostiteljske opreme – HORECA
- 10. Međunarodni sajam vina – BEOWINE
Novo na Sajmu turizma 2019 – B2B poslovni portal
Uz stalno nastojanje da unapredi komercijalni aspekt sajma -
prodaju turističkih aranžmana i najefektniju prezentaciju ponude izlagača,
Sajam turizma kontinuirano je usmeren na jačanje poslovne posete, unapređenje
poslovnih susreta i međusobnih kontakata domaćih privrednika i profesionalaca
iz sveta, koji dugi niz godina uspešno posluju u turizmu.
Upravo zbog toga, kao novina na Sajmu turizma uvodi se
poslovni B2B portal namenjen registraciji kako izlagača, tako i poslovnih
posetilaca i njihovom međusobnom umrežavanju. Poziv da se prijave na B2B portal
otvoren i za medije koji ovim putem mogu da zakazuju sastanke i intervjue sa
učesnicima i gostima sajma.
Usluga zakazivanja B2B sastanaka za sve registrovane
učesnike je besplatna.
Promocija svih grana turističke privrede
Organizovanjem jedne od najuspešnijih manifestacija u zemlji
i regionu, Beogradski sajam objedinjuje i promoviše sve grane turističke
privrede, jer se uz Sajam turizma istovremeno odvijaju još tri manifestacije
koje rastu svake godine po obimu i broju učesnika: 10. Međunarodni sajam vina,
15. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA i 15. Sajam
suvenira “Posetite Srbiju“.
Sajam vina BeoWine je događaj kojim tradicionalno počinje
vinska sezona. BeoWine će trajati četiri dana, od 21. do 24. februara, u proširenom izlagačkom prostoru u halama 3 i 3A,
a obeležiće ga značajan broj novih učesnika i poslovnih posetilaca koji
su pokazali interesovanje za dolazak i prezentaciju svojih proizvoda.
Za 10 godina postojanja izgradio je ugled i nezamenljivu poziciju u Srbiji i u regionu kao mesto za plasiranje poznatih i novih vinskih ukusa. Najugledniji domaći i regionalni proizvođači vina, vinski podrumi, kuće vina i kompanije koje distribuiraju „piće bogova“ na BeoWine-u u halama 3 i 3A, pored svojih vrhunskih vina, predstaviće mogućnosti vinskog turizma, smeštaj i gastronomske specijalitete, kao i kompletnu, najsavremeniju opremu za vinarstvo i vinogradarstvo.
Za 10 godina postojanja izgradio je ugled i nezamenljivu poziciju u Srbiji i u regionu kao mesto za plasiranje poznatih i novih vinskih ukusa. Najugledniji domaći i regionalni proizvođači vina, vinski podrumi, kuće vina i kompanije koje distribuiraju „piće bogova“ na BeoWine-u u halama 3 i 3A, pored svojih vrhunskih vina, predstaviće mogućnosti vinskog turizma, smeštaj i gastronomske specijalitete, kao i kompletnu, najsavremeniju opremu za vinarstvo i vinogradarstvo.
HORECA–OPREMA u halama 2B i 2C Beogradskog sajma okuplja
najznačajnije kompanije koje se bave proizvodnjom i distribucijom
najsavremenijih proizvoda i asortimana za opremanje ugostiteljskih objekata,
restorana i hotela, kao i uslužnim delatnostima, novim trendovima poslovanja,
snabdevanja i funkcionisanja ugostiteljskih objekata. U izlagačkom delu
programa posetioci mogu da vide opremu za kuhinje, restorane, barove, hotele,
sigurnosne i rezervacione sisteme, posteljinu, opremu za čišćenje, pekarski i
poslastičarski program, opremu za bankete, stručnu literaturu i publikacije.
Medijski partneri manifestacije: Russian Travel Digest,
Travel Daily News, Turistički svet, Tui magazin, InHoreca, InHotel, Color Press
Group – Magazin Hoteli&Restorani, Adria Media Group, BelGuest, Place2Go,
FTNnews.com, RusTourismNews.com, Srbija koju volim.
Vesti sa Sajma turizma
Sve više letova ka Beogradu: Turisti u Beograd mogu da stižu letovima 28 avio-kompanija iz 61 destinacije u 35 država! Dobra vazdušna povezanost sa destinacijom osnova je razvoja turizma. Prema zimskom redu letenja koji su objavile avio-kompanije koje saobraćaju iz Beograda, sa aerodroma “Nikola Tesla” će u linijskom putničkom saobraćaju biti obavljeno više od pet odsto letova u odnosu na prethodnu zimsku sezonu.
Top 5 zemalja u koje putuju turisti iz Srbije: Građani
Srbije putuju sve više, a protekle letnje sezone su u inostranstvu potrošili
čak 14,5 odsto više novca nego lane! Prema podacima Narodne banke Srbije,
turisti iz naše zemlje su u inostranstvu potrošili 1.063 miliona evra. Dakle,
beogradski Sajam turizma je, definitivno, prvo i pravo mesto na kojem izlagači
iz inostranstva treba da predstave svoju ponudu.
Vaučeri - Četvrt miliona putnika: Od kada je Ministarstvo
turizma započelo program dodele vaučera (5.000 dinara po osobi) do danas,
četvrtina miliona građana iskoristilo je ovu mogućnost. Svaka naredna godina
bila je sve bolja, pa su lane postignuti najbolji rezultati, kada je zbog
rekordnog odziva građana dodeljeno svih 100.000 vaučera gotovo dva i po meseca
ranije od predviđenog roka!
Нема коментара:
Постави коментар