Na Beogradskom sajmu u toku su
pripreme za najveći turistički događaj u zemlji i regionu jugoistočne Evrope -
42. Međunarodni beogradski sajam turizma i prateće manifestacije: 11.
Međunarodni sajam vina BeoWine, 16. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske
opreme HORECA-OPREMA i 16. Sajam suvenira “Vidi Srbiju”.
Polazna tačka za sve učesnike
turističke privrede kao i putnike i posetioce, sajam i ove godine, uz visok
organizacioni i profesionalni nivo, prateći najnovije trendove u turizmu i
pratećim granama, stremi da zadovoljii potrebe svih učesnika i privuče još veći
broj izlagača, poslovnih posetilaca i najšire publike.
Pod sloganom „Put pod noge“ od
20. do 23. februara 2020. godine na kompletno raspoloživom izlagačkom prostoru
Beogradskog sajma predstaviće se najznačajnije turističke agencije, savezi i
organizacije, hoteli, turistički centri, vazduhoplovne kompanije, međunarodni
tur-operatori, koji će promovisati najnovije trendove i zbivanja u međunarodnoj
turističkoj industriji, nove koncepte i mogućnosti za putovanja, kao i
perspektive u razvoju turističkog biznisa.
Po ekskluzivnim sajamskim cenama,
premijerno će biti predstavljena first minute ponuda i paketi sa mnoštvom
pogodnosti. Sajam će predstaviti primamljive mogućnosti za odmor u letnjoj
sezoni, ali i zimski odmor i relaksaciju u planinskim ski centrima, banjama i
uvek aktuelne spa vikende ili egzotične, daleke destinacije, omladinski
turizam, city break ponudu i odlazak na kongresna dešavanja. Očekuje se veliki
broj izlagača, ali i novih destinacija, kao i prethodnih godina.
Pored ostalih, premijerni nastup
na Sajmu turizma imaće Ukrajina, dok se Ujedinjeni Arapski Emirati i Kuba,
posle kratko odsustvovanja, vraćaju na sajam. Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma
turizma je Egipat, zemlja koja prepoznatljivom ponudom privlači posetioce iz
celog sveta. U sajamskom nastupu u hali 1 Beogradskog sajma na 200m2 u fokusu
koncepta njihovog nastupa biće nekoliko turističkih aduta: brojne destinacije
na Crvenom moru, ronjenje u Šarm El Šeiku, raznolika i ukusna gastronomska
ponuda, kao i otvaranje novog muzeja u blizini piramida. Srbija, zemlja domaćin
Sajma turizma, na sajmu će predstaviti ponudu domaćih prirodnih lepota i
znamenitosti, uzbudljivih gradova, kapacitete hotela i odmarališta, turističkih
centara, kao i raznovrsne sadržaje za odmor, zabavu, zdravstveni oporavak,
sport, rekreaciju i avanturu, koje su deo turističkih aduta kojima Srbija pleni
na globalnom turističkom tržištu.
Beogradski sajam turizma pokretač
je jačanja svih grana turizma i ugostiteljstva u Srbiji i regionu, te se
tradicionalno istovremeno odvijaju još tri manifestacije koje rastu svake godine
po obimu i broju učesnika:
XI Međunarodni sajam vina BeoWine
XVI Međunarodni sajam
hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA i
XVI Sajam suvenira “Vidi Srbiju”.
Javnost i mediji neguju specijalan odnos prema Sajmu turizma
kao nezamenljivom turističkom događaju. Izuzetno privlačan za medijska
izveštavanja, sajam svake godine akredituje oko 1000 novinara iz dvadesetak
zemalja.
Medijski partneri
manifestacije: Rusian Travel Digest, Travel Daily News, Place2Go, Caffe
Montenegro, Fashionand Travel, Places2Go, Live Timisoara.ro, Tourism-InSider,
TU Magazin, In Horeca, Kongresni turizam, Turistički svet, BelGuest, Srbija
koju volim, Stylers, Adria Media, Color Pres Group, TripinSrbija, Lutajući
putnik, Events in Serbia
Hotel partneri:
Radisson Collection Old Mill Belgrade, Xenon Hotel Belgrade, In Hotel Belgrade,
Falkensteiner, Hotel Belgrade, Mona Plaza Hotel Belgrade
Нема коментара:
Постави коментар