среда, 22. јануар 2020.

XLI Sajam turizma 2020 i XI Međunarodni sajam vina BeoWine




Na Beogradskom sajmu u toku su pripreme za najveći turistički događaj u zemlji i regionu jugoistočne Evrope - 42. Međunarodni beogradski sajam turizma i prateće manifestacije: 11. Međunarodni sajam vina BeoWine, 16. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA i 16. Sajam suvenira “Vidi Srbiju”.

Polazna tačka za sve učesnike turističke privrede kao i putnike i posetioce, sajam i ove godine, uz visok organizacioni i profesionalni nivo, prateći najnovije trendove u turizmu i pratećim granama, stremi da zadovoljii potrebe svih učesnika i privuče još veći broj izlagača, poslovnih posetilaca i najšire publike.

Pod sloganom „Put pod noge“ od 20. do 23. februara 2020. godine na kompletno raspoloživom izlagačkom prostoru Beogradskog sajma predstaviće se najznačajnije turističke agencije, savezi i organizacije, hoteli, turistički centri, vazduhoplovne kompanije, međunarodni tur-operatori, koji će promovisati najnovije trendove i zbivanja u međunarodnoj turističkoj industriji, nove koncepte i mogućnosti za putovanja, kao i perspektive u razvoju turističkog biznisa.


Po ekskluzivnim sajamskim cenama, premijerno će biti predstavljena first minute ponuda i paketi sa mnoštvom pogodnosti. Sajam će predstaviti primamljive mogućnosti za odmor u letnjoj sezoni, ali i zimski odmor i relaksaciju u planinskim ski centrima, banjama i uvek aktuelne spa vikende ili egzotične, daleke destinacije, omladinski turizam, city break ponudu i odlazak na kongresna dešavanja. Očekuje se veliki broj izlagača, ali i novih destinacija, kao i prethodnih godina.

Pored ostalih, premijerni nastup na Sajmu turizma imaće Ukrajina, dok se Ujedinjeni Arapski Emirati i Kuba, posle kratko odsustvovanja, vraćaju na sajam. Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma turizma je Egipat, zemlja koja prepoznatljivom ponudom privlači posetioce iz celog sveta. U sajamskom nastupu u hali 1 Beogradskog sajma na 200m2 u fokusu koncepta njihovog nastupa biće nekoliko turističkih aduta: brojne destinacije na Crvenom moru, ronjenje u Šarm El Šeiku, raznolika i ukusna gastronomska ponuda, kao i otvaranje novog muzeja u blizini piramida. Srbija, zemlja domaćin Sajma turizma, na sajmu će predstaviti ponudu domaćih prirodnih lepota i znamenitosti, uzbudljivih gradova, kapacitete hotela i odmarališta, turističkih centara, kao i raznovrsne sadržaje za odmor, zabavu, zdravstveni oporavak, sport, rekreaciju i avanturu, koje su deo turističkih aduta kojima Srbija pleni na globalnom turističkom tržištu.


Beogradski sajam turizma pokretač je jačanja svih grana turizma i ugostiteljstva u Srbiji i regionu, te se tradicionalno istovremeno odvijaju još tri manifestacije koje rastu svake godine po obimu i broju učesnika:

XI Međunarodni sajam vina BeoWine
XVI Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA i
XVI  Sajam suvenira “Vidi Srbiju”.

Javnost i mediji neguju specijalan odnos prema Sajmu turizma kao nezamenljivom turističkom događaju. Izuzetno privlačan za medijska izveštavanja, sajam svake godine akredituje oko 1000 novinara iz dvadesetak zemalja.


Medijski partneri manifestacije: Rusian Travel Digest, Travel Daily News, Place2Go, Caffe Montenegro, Fashionand Travel, Places2Go, Live Timisoara.ro, Tourism-InSider, TU Magazin, In Horeca, Kongresni turizam, Turistički svet, BelGuest, Srbija koju volim, Stylers, Adria Media, Color Pres Group, TripinSrbija, Lutajući putnik, Events in Serbia 

Hotel partneri: Radisson Collection Old Mill Belgrade, Xenon Hotel Belgrade, In Hotel Belgrade, Falkensteiner, Hotel Belgrade, Mona Plaza Hotel Belgrade

Sve detalje o manifestaciji i dešavanjima potražite na sajtu: www.beogradskisajamturizma.rs

Нема коментара:

Постави коментар